Dju toch!

6 Mrt

Het kleine (alhoewel) ventje wordt volgende vrijdag 6 jaar. Hij wil cupcakes mee naar school en hoopt stiekem op een bezoekje aan Aquatopia volgend weekend. En hij droomt van Mario. Mario én Luigi. En Bowser, Peaches, Toad, Yoshi, Koopa Troopa en zovelen in Marioland. Want sinds de wii hier zijn intrede deed, staat zijn mond niet meer stil en vertelt hij ons heelder verhalen over die mannekes, monsterkes en karts.

Hij droomt van een K’nex Mario Kart racebaan. Want dat heeft hij op ‘tinternet’ gezien in een reclamefilmpje op youtube. De K’nex international website leert me dat die dingen inderdaad echt bestaan. Heel mooi speelgoed met een in-mekaar-te-steken racetrack en verschillende racekarts en figuurtjes. Ik was al helemaal enthousiast en begon in de online shop te bestellen. Hij zou zo blij zijn!

Maar die Amerikanen willen niet meehelpen. Ik kan wel figuurtjes en karts bestellen maar geen racetrack. Want die willen/kunnen ze niet versturen naar België. Alsof die doos te zwaar is en ze de moeite niet willen doen … En nergens anders op het grote ‘tinternet’ vind ik die racetrack terug. En die karts en figuurtjes bestellen zonder track heeft geen zin natuurlijk 😦

Ik zal iets anders moeten uitzoeken. En hopelijk vraagt hij me niet waarom hij de racebaan niet gekregen heeft want leg dat maar eens uit aan een zesjarige.

38501m-display

Eén reactie to “Dju toch!”

  1. Siri 6 Mrt 13 bij 3:14 pm #

    Hey Sabine, ik lees mee vanuit de VS en mijn schoonvader is hier net op bezoek vanuit belgie. Ik kan hem eventueel vragen om een racetrack mee te brengen voor jou? Mail me anders even op siri.slagle[at]gmail.com.

Geef een reactie

