Voetbalmama

13 Jan

De thermometer wijst 0 graden aan. En er dreigt een grijze sneeuwlucht. Ik verzamel de wekelijkse kledinghoop: onderlijfje, souspul, voetbalshirt, trainingsvest, voetbalshort, voetbalkousen, scheenlappen, schoenen, winterjas, bal, rugzak, sportschoenen, extra paar kousen, handdoek. Kamiel speelt om 11.30 u een thuismatch. En ik sta aan de zijlijn. Een fiere voetbalmama. Want als hij scoort, scoort hij voor zijn papa. Maar als hij het publiek groet na de match, vliegt hij in mijn armen 🙂

De bevroren voeten ontdooien wel 🙂

2 Reacties to “Voetbalmama”

  1. Eilish 13 Jan 13 bij 5:49 pm #

    Ik zei het gisteren nog tegen de dochters op weg naar de muziekschool, dat ik toch zo blij ben dat ik geen zonen heb. Zo in de kou langs dat voetbalveld … niets voor mij hoor !
    Toch fijn dat de zoon er plezier aan heeft !

  2. sabine2302 13 Jan 13 bij 7:30 pm #

    Eilish,

    De tenen zijn weer ontdooid, mijn humeur nog niet helemaal. Ik word lastig als ik het koud heb 🙂

    Ja, in de winter zou ik toch ook precies liever in een warme sporthal gezeten hebben voor judo, karate of tennisles.

Geef een reactie

