Een nieuw begin

10 Jan

Een nieuw jaar, een nieuw begin, meer inspiratie op de blog? Ik hoop het …

Vandaag werk ik mijn laatste dag bij mijn huidige werkgever. En vanaf morgen zoek ik nieuwe kansen. Ik wil iets anders, iets nieuws, iets met meer voldoening dan nu. We zullen wel zien wat de toekomst brengt.

Voor Marie en Kamiel komen er een aantal heerlijke weken/maanden aan. Mama is thuis, geen opvang meer, meer tijd ’s morgens en ’s avonds, meer hulp bij het huiswerk, meer tijd voor ontspanning na school, enz. Ik hoop dat ze het weten op prijs te stellen. Ik hoop dat ik meer rust vind en zo mijn hoofd kan leegmaken voor die nieuwe kansen.

En meer tijd voor deze blog! I promise!

5 Reacties to “Een nieuw begin”

  1. Eilish 10 Jan 13 bij 2:13 pm #

    O fijn zeg ! Ik herinner me nog goed de eerste dagen dat ik thuis was, dat rare gevoel van ’s morgens wakker te worden en niet alleen te moeten, maar integendeel heel veel te mogen.
    Denk gerust eens aan jezelf, je wordt daar een nog betere mama van !

  2. Mariska 10 Jan 13 bij 3:22 pm #

    Geniet van je vrije tijd Sabine! Ik heb dat vorig jaar 5 maanden gedaan na DHL en dat was zalig!

  3. kientjes 10 Jan 13 bij 10:06 pm #

    Goedzo 😉

  4. Els 10 Jan 13 bij 10:20 pm #

    Joepie, meer blog!! Ben echt blij voor jou dat je eens een beetje aan jezelf gaat kunnen toekomen. Als “bijwerking” krijg je ook een grotere reserve aan geduld als mama. Jullie gaan er alledrie deugd aan hebben! X

  5. maaike 11 Jan 13 bij 10:35 am #

    geniet vooral van de rust 🙂

Geef een reactie

