Louis

4 Okt

Coup de foudre. De Fransen zeggen dat zo mooi: een coup de foudre. Helemaal hotteldebottel zijn van iemand. Awel, ik heb een serieuze coup de foudre van mijn kleine Louis. Hij veroverde mijn hart, mijn geest, hij veroverde ons allemaal. Marie en Kamiel zijn in de wolken en zouden liever bij meter op de kamer blijven logeren dan naar school gaan.

Ziehier het wondertje: Louis

Dat ventje gaat zoooo geknuffeld en verwend worden!

Kamiel zei gisterenavond al: “Ik ga heel goed zorgen voor Louis, mama!”. En hij hield hem nog wat steviger vast … En Marie … een echte poppenmoeder is ze nooit geweest maar met Louis lukte het meteen:

We zijn gewoon helemaal zot van hem!

4 Reacties to “Louis”

  1. Eilish 4 Okt 12 bij 2:00 pm #

    Proficiat Metie !

  2. Els 4 Okt 12 bij 8:39 pm #

    Supermooie foto’s!! Die Louis is ‘ne ferme chançard om in zo’n familie terecht te komen…

  3. Mariska 4 Okt 12 bij 9:29 pm #

    Gefeliciteerd! Allemaal helemaal blij van zo een lief, klein, schattig, rozig en heerlijk ruikend babietje! Geniet ervan meid!

  4. Storm 18 Okt 12 bij 3:20 pm #

    Proficiat!

Geef een reactie

