Zwangerschapsupdate

19 Sep

Voor de geïnteresseerden onder jullie: mijn zus is nog altijd niet bevallen, neen! Ik blijf tot nader order meter-in-spé. Het scharminkeltje blijft nog lekker warm zitten waar ie zit.

Maar ik stuur wel genoeg positieve energie naar het kind. Zodat hij zou beseffen wat een heerlijke wereld dit is (hm) en dat hij die zou willen verkennen. Kom er maar uit, schat! We zien je graag komen.

Bij de volgende zwangerschapsupdate hoop ik te kunnen zeggen dat hij er is. En dan hoop ik ook te weten hoe ik mezelf ga noemen: metie, meetje, tantie, peetje. Misschien moet ik er hier een polleke tegenaan smijten. Maak uw keuze:

3 Reacties to “Zwangerschapsupdate”

  1. Spikkie (de mama in spe) 21 Sep 12 bij 7:13 pm #

    ik heb gestemd voor Meetie! 🙂

    • Els 22 Sep 12 bij 5:27 pm #

      Me too! Dat vergroot de winstkans al drastisch 😉 Geniet nog van het buikgetrappel trouwens, want binnenkort ga je het nog missen 🙂 Veel succes met de bevalling! X

  2. Gettie 25 Jan 13 bij 10:17 pm #

    Ik wou ook niet “gewoon meter” genoemd worden en dus ben ik al 25 jaar de metie van Evelien en 14 jaar de metie van Kobe. Goed gekozen zou ik zeggen !

Geef een reactie

