Wijvenweek Day 3: Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening!

14 Mrt

Ik wilde hier eigenlijk mijn mening eens neerpennen over mannen die hun vrouw voor het blok zetten: scheiden en buiten! Cru gesteld, ik weet het. Maar ik heb er ook een mening over, nadat ik recent in mijn vriendenkring hiermee meermaals geconfronteerd werd. Kort gesteld: je mag als man een verhouding hebben, je vrouw zeggen dat je wil scheiden, je mag haar daarna het huis uitzetten zonder pardon (als dat huis niet van jullie beiden is) en dan mag je ook nog co-ouderschap eisen zodat je vrouw haar kind(eren) heel vaak moet missen. Dat mag allemaal. Hoe is het in godsnaam mogelijk? En in ons apenland kan dat allemaal. Straf diegene die dit allemaal veroorzaakt, niet diegene die het allemaal maar moet ondergaan en laten gebeuren!

Kort en bondig. Meer heb ik nu niet te vertellen. Ik ben geschokt door het tragische busongeval in Zwitserland. Ik hoorde het nieuws pas in de wagen op weg naar het werk. En eigenlijk wil ik al de hele dag terug naar huis rijden om mijn kinderen te gaan knuffelen. Die families in Lommel en Heverlee kunnen dat misschien straks niet meer … Het moet verschrikkelijk zijn om in die onwetendheid te moeten vertrekken naar Zwitserland.

Mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers en hun familie. Veel sterkte …

Eén reactie to “Wijvenweek Day 3: Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Wijvenweek Day 3: Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening! | Wijvenblogs - 14 Mrt 12

    […] this: Be the first to like this post. » Marie en Kamiel […]

Geef een reactie

