Dagen zonder vlees

4 Mrt

Geen 40 dagen zonder vlees of vis. Dat zou ik nooit kunnen volhouden. Maar af en toe toch wel eens een vegetarisch gerecht.

Ik zocht inspiratie op het worldwaaid web. En vond het volgende:

Bij deze dame vond ik een heerlijke quiche met aubergine en geitenkaas. Zalig gerechje, zou Sergio zeggen. De quiche is heel licht omdat er geen eieren of room inzitten. En laat dat net nu zo een gevaarlijke combinatie voor mij zijn. Gegarandeerd fun op het toilet een half uurtje nadat ik een klassieke quiche gegeten heb. Bij deze dus niet! Deze quiche gaat hier heel vaak gemaakt worden, daar ben ik nu al zeker van.

Bij de quiche hoort een fris slaatje. Weerom inspiratie op het web gezocht en gevonden bij deze vrolijke meid. Een superlekker slaatje, zo riep Marie uit! En het was inderdaad lekker. Heel fris, perfect voor bij een zomerse barbecue. Of een quiche met aubergines en geitenkaas dus. Smullen!

 

 

Geef een reactie

