Warme ballekes

15 Jun

OK, dit is misschien niet iets wat je meteen op het worldwide web smijt maar toch … ik vond dit gewoon super! Als ik haar vertel dat ik dit voor iedereen leesbaar maakte, krijgt ze waarschijnlijk knalrode kaken. Maar ze deed het toch maar.

Zoals reeds vermeld in de vorige berichten verloopt het hele zindelijkheidsgebeuren bij Kamiel niet zo vlotjes. Overdag was hij min of meer zindelijk. Alhoewel bij extreme vermoeidheid (zo ’s avonds tussen 18 en 20 u) of bij extreme inspanningen (à la ‘ik speel lekker verder en ik doe alsof ik die pipi of kaka niet voel duwen …’) er zich toch nog wel eens een ongelukje durfde voordoen. En jullie weten al allemaal dat we nu ook ’s nachts die pampers hadden afgezworen. Ik moet jullie niet vertellen zeker hoe dikwijls ik die lakens, onderlakens, hoeslakens, matrasbeschermers al heb moeten wassen … juist ja!

Sinds we dus die pampers hebben afgezworen, loop ik elke morgen Kamiels kamer binnen en voel dan even aan zijn pyjamabroek of die nat of droog is. Marie heeft me dat al enkele keren zien doen en besloot blijkbaar deze morgen om die taak in mijn afwezigheid op zich te nemen. Ze kwam doodleuk aan Marc vertellen dat Kamiel zijn bed nat was omdat ze aan zijn ballekes gaan voelen was en die hadden warm.

Voilà!

Wat dat manneke toch allemaal moet verdragen van zijn zus he? En dan was zijn bed niet eens nat …

En nu mogen jullie heel hard beginnen lachen. Dat deed ik ook toen Marc me dit deze morgen e-mailde 🙂

Geef een reactie

