Kleine meisjes worden groot …

31 Mrt

Marie bevindt zich in hogere sferen …

Deze Canadese ‘hunk’ heeft haar betoverd:

Maar deze gast ziet ze ook wel zitten:

De ene is de copycat van de andere. Maar volgens Marie zingt de andere (de échte dus) veel beter! En spijt dat ze had dat ze gisteren niet stond mee te gillen in het Sportpaleis. Ik vind het niet spijtig … mijn oren zijn mij dankbaar!

Ze wordt groot, onze Marie. 8 jaar en in volle bloei! Het kind loopt over van emoties en gevoelens. Als we ergens een knappe jongen zien, smelt ze en valt ze bijna in katzwijm. De Tims, Rubens, Laurensen, Brechten … ze goochelt ermee en elke week is weer een andere jongen haar favorietje! Sinds een aantal maanden moeten ook het haar en de kleding volledig in orde zijn, niet alleen voor haarzelf maar zeker voor die gasten! Ow maai gaaawwd, er moest maar eens een haartje verkeerd zitten, dan zouden die gasten haar niet meer bezien! Ow maai gaaawwd Marie, ge zijt nog maar 8 jaar he! Maar al tegensputterend laat ze me zo weten dat er geen weg terug is … puberty hits them very young these days! Ik denk dat ik de eerste keer verliefd was toen ik 11 jaar was! En liefste zus, zwijg maar over laatbloeiers en zo … 🙂

Ik hoop alleen maar dat die echte vreselijke hormonale puberuitbarstingen nog wat achterwege blijven. Ik moet nog herstellen van haar peuter- en kleuterpuberteit!

Geef een reactie

