Verlangen naar …

30 Mrt

Nog 102 dagen en we vertoeven hier:

En nog 135 dagen en dan vertoeven we hier:

En ik wil echt niet stoefen hoor … maar het verlangen naar een (twee!) deugdoende vakantie(s) is heel groot! Ik heb er behoefte aan, de kids kijken er naar uit en Marc kan ook niet meer wachten tot we op het vliegtuig stappen in juli en naar Frankrijk rijden in augustus. We zijn allemaal (winter)moe. Het zwakke lentezonnetje van de voorbije dagen heeft goed gedaan maar het kan nog beter. Warmte hebben we nodig, en niet die artificiële cv-verwarming! En zonlicht zodat onze vitamine-D voorraad weer eens goed aangevuld wordt (en ik die Steovit tabletten een paar maanden aan de kant kan laten).

In mijn hoofd maak ik al lijstjes. Lijstjes van alles wat er mee in de valiezen moet. Marie heeft nog bikini’s en zwempakken nodig. Ik ook trouwens want 5 kledingmaten minder merk je ook aan je badpak, believe me! We willen allemaal nieuwe, lichte zomercroc’s (je moet eens naar hun website surfen en kijken welke mooie modelletjes ze hebben!). Op de lijstjes staan ook boeken. Ik wil boeken kopen! De laatste jaren heb ik enkel in de vakanties tijd om te lezen en ik wil mijn literatuur-honger tijdens die 3 weken vakantie stillen.

Maar eerst nog 103 nachtjes slapen!

Geef een reactie

