Wie leest hier mee?

1 Mrt

Ik lees zelf een aantal blogs. En bij sommige blogs ben ik meer een ‘lurker’ – ik lees ze wel maar ik geef nooit reacties. Voor de auteur van de blog blijf ik dus een onbekende.

Nu wil ik eigenlijk ook wel eens weten wie hier meeleest. Van mijn trouw lezerspubliek weet ik het wel (dankjewel moeke, meter, Inge, Sandra en Els voor jullie reacties). Maar wie is er nog geïnteresseerd in ons leventje?

Stuur een reactie op dit bericht en zeg me waarom je deze blog zo leuk vindt. 

Thanks!

6 Reacties to “Wie leest hier mee?”

  1. kientjes 1 Mrt 11 bij 12:37 pm #

    =)

  2. Mariska 3 Mrt 11 bij 3:08 pm #

    Hey Sabine, ik kom toch ook elke week even kijken welke nieuwe verhalen je hebt geschreven. Ik vind dat je ontzettend goed schrijft en het is gewoon heel leuk om te lezen hoe het er in je gezin aan toe gaat!!
    Groetjes
    Mariska

  3. Eva 6 Mrt 11 bij 11:48 pm #

    Ik hou van je blog omdat hij de heel gewone dingen des levens vertelt. En het is leuk om andere mama’s daarover te horen vertellen.

  4. Cindy 7 Mrt 11 bij 11:17 pm #

    Tsssss en ik sta niet eens in je dankwoord 🙂 🙂 🙂 Shame on u, u should know better 🙂 x

    • Sabine 8 Mrt 11 bij 10:33 pm #

      Lieve Cindy, als ik ooit mijne Nobelprijs voor de literatuur mag gaan afhalen op een sjiek groot podium dan zal mijn dankwoord klinken als volgt:

      “Ik wil – snik – mijn ouders bedanken, en – snik – mijn zus, en mijn echtgenoot – thank you honey! – en mijn kinderen. But most of all – snik – I wanna thank Cindy! Cindy, you’re the best! This is for all the women in the world but especially for you! Thank you babe'”

      Naa goed?

      🙂

      • Cindy 13 Mrt 11 bij 10:26 am #

        Zotte doos 🙂

Geef een reactie

