Mommyblogs

9 Feb

Wat lees ik vandaag in de Standaard? Huisje, boompje, blogje!

Een fantastisch artikel over bloggende mama’s. En nog fantastischer is dat ik dagelijks de blogs lees van die mama’s die in het artikel voorkomen! 

Zo herkenbaar ook. Waarom start je met een blog? Omdat je dingen wil delen met de rest van de wereld. Niet noodzakelijk over je kinderen maar ook over bepaalde hobby’s (heb ik niet) of gekke kunstjes die je wel wil tonen (behoren tegelijkertijd was opvouwen, eten, TV-kijken, telefoneren en computeren daar ook bij?). Mijn blog gaat vooral over de kids. Zo hebben zij later ook een leuk naslagwerk over hun jeugdjaren. En heel af en toe gaat het hier ook over mezelf of mijn echtgenoot. En een receptje zal ik ook eens durven posten – zij het dan niet van mezelf maar wel van anderen (check out Mme Zsazsa for more yummy recipes).

Een welverdiende chapeau en proficiat aan alle bloggende mama’s! You (we) rule!

Geef een reactie

