“Een glazen ridderkostuum” (sic dixit Kamiel)

2 Feb

Kamiel wil een glazen ridderkostuum. Wat zegt u? Wat dat is? Wel, na ongeveer 2 weken ben ik er gisteren achter gekomen. Tadaa:

Ik wilde hem voor carnaval een gewoon ridderpakje kopen – in de Aldi stond er eentje aan 6 euro of zo. Ik toonde hem het foldertje maar hij was niet enthousiast. “Maar ik wil een glazen ridderkostuum mama!” De uitleg die ik daarna kreeg varieerde van “een grijs bord” tot “een glazen hoed”. Tja …

Gisteren vonden we het foldertje van de Fun in onze bus en daar stond me toch het glazen ridderkostuum in zeker! Zijn gezicht glunderde nogal toen hij dat zag!

Enfin, zaterdag plannen we dus een bezoekje aan de Fun want wie weet hoe snel die dingen weer uitverkocht zijn.

Eén reactie to ““Een glazen ridderkostuum” (sic dixit Kamiel)”

  1. Els 5 Feb 11 bij 12:00 pm #

    Lol! Jesse heeft net hetzelfde ooit gekregen. Ik denk dat ze dat bij Multiland ook wel verkopen en ge moet er u niet blauw voor betalen. Een glazen versie zou ongetwijfeld een pak meer kosten 😉

    De beroemde glazen muiltjes zouden trouwens ok niet van “verre” zijn, maar van “vair” oftewel eekhoorntjesbont…

Geef een reactie

