Zwanger

20 Mei

Ik niet hoor! Neeeeenneeeenneeee … Opluchting bij een aantal lezers … En niet in het minst bij mezelf 😉

Onze zoon is zwanger. Allez, hij zegt het toch.

“Ik heb een hele dikke buik, zie eens mama. En mijn buik gaat nog dikker worden en daar zit een baby-olifantje in. En dan komt die daar uit en dan ga ik daar mee wandelen!”

Voilà, onze zoon komt dus binnen 22 maanden of zo in de krant. Wereld-primeur: jongen van 5 bevalt van baby-olifant!

Ik begin nu wel te denken, dat wordt dus een dure zaak he. Want dan moeten we 3 miljoen geboortekaartjes gaan uitsturen … Hmmmm …

Geen probleem: we zullen wel een pamperrekening openen. Dat zal de meeste kosten wel dekken zeker?

Eén reactie to “Zwanger”

  1. Tess 26 Mei 10 bij 8:25 pm #

    Hahaha super!

Geef een reactie

