Vroege vogel

17 Mei

Kamiel besloot deze morgen dat hij voor de verandering eens de early bird ging spelen. Om 06.15 u stond hij aan ons bed en verkondigde luid: “Mama, papa, het gaat vandaag mooi weer zijn!”. Na even onderhandelen kwam hij toch tussen ons in liggen en hield zich nog wat rustig.

En ik in het weekend maar stoefen dat onze zoon gemakkelijk tot 09.30 u uitslaapt! Ik mag dat niet meer doen … (volgende keer als ik nog zo eens wil opscheppen, bijt ik op mijn lip tot ze bloedt)!

En het schoonste komt nog: na maanden van onderbroken nachten, ’s morgens vroeg over de gang crossen en lawaai maken op ontieglijke uren besloot Marie dan dat het genoeg geweest was en sliep ze door alles heen. Ik moest ze om 07.45 u echt gaan wakker schudden!

Niet te geloven onze kids!

Geef een reactie

