It’s my party …

29 Dec

Marie gaf vorige week zaterdag haar feestje voor haar vriendjes. Allez, vriendinnetjes want de enige jongen die uitgenodigd werd, kon jammergenoeg niet komen. Alhoewel ik mij sterk afvraag of hij er wel van zou genoten hebben. 6 gillende, springende, taterende meiden … als ik een jongen was, zou ik al snel het hazenpad kiezen. Maar dat konden Marc en ik dus niet want wij deden dienst als entertainers. Toegegeven, veel hebben we niet moeten entertainen want de dames hebben zich goed beziggehouden. De kist met verkleedkleren werd omgekieperd en al snel liepen er 6 prinsessen-danseressen door de living.

dscn2772

Het aantal decibels vermeerderde met de minuut en al gauw moest ik mijn stem verheffen om hen tot kalmte aan te manen. Nooit gedacht dat die 6 dames zo’n lawaai konden maken! Kamiel lag boven te slapen maar is gelukkig niet wakker geworden … al betwijfel ik of ik zijn babyfoon wel kon horen met zo’n kabaal.

Er werden een paar ruzietjes uitgevochten en er vielen een paar harde woorden tussen de dames prinsessen maar al bij al was het een leuk feestje.

dscn2775

Toen Kamiel wakker was, wilde hij natuurlijk ook even meeposeren voor de groepsfoto. “Hmm, Mega Mindy … die wil ik wel eens wat beter leren kennen!”

De hongerigen moesten natuurlijk ook gevoed worden en iedereen ging aan tafel voor frietjes en een ijslolly als dessert. Papa Marc smult stiekem mee …

dscn2778

Om 17 u kwamen de mama’s en papa’s hun dochters weer oppikken en kon de rust weerkeren. En het opruimwerk beginnen …

Ze heeft er van genoten hoor.

Geef een reactie

