Kamiel is verliefd

6 Nov

Kamiel is verliefd … en niet op Lola. Lola is zijn vriendinnetje bij tante Bien en ze zijn even oud. Wij (Marc en ik) en Lola’s ouders dachten al dat het in de sjakosj was en dat we binnen 20 jaar een trouwfeest mochten bekostigen maar … ik moet iedereen teleurstellen. Hij gaat voor een jong(er) blaadje: Liene!

Liene is 3 maanden en een echt schatje. Ze ligt bij tante Bien in een klein wiegje en heeft Kamiel zijn hart gestolen. Ik had al gezien dat hij met gemeende interesse in het wiegje ging kijken naar Liene maar deze morgen was het overduidelijk. Toen ik hem aankleedde vroeg ik hem naar de kindjes bij tante Bien: ‘zeg eens Sofie, zeg eens Luna, zeg eens Lola’.

Sofie was onverstaanbaar.

Luna is nana. Nijntje is ook nana, snoepjes zijn ook nana dus dat zegt niet veel.

Lola is wawa.

Maar Liene is Liene. Heel duidelijk! En met zo’n lachje waarvan je smelt. Marie en ik hebben het hem zeker 10 keer laten herhalen en telkens zei hij het met zoveel overtuiging, schattig gewoon.

Bij tante Bien ging hij weer onmiddellijk naar het wiegje en kwam dan heel fier bij mij ‘Liene’ zeggen.

Ja, ons ventje loopt op wolkjes …

Eén reactie to “Kamiel is verliefd”

  1. Meter 7 Nov 08 bij 12:00 pm #

    maar “Meter”: da zegt ‘m nog altijd nie! Ik zal eeuwig “dada” blijven!

Geef een reactie

