Pipi in het potje!

14 Okt

Kamiel stond zaterdagavond recht in het bad. Plots: ppppprrrroooooottttt! Ik neem hem snel uit bad en zet hem op het potje. Na 2 minuten wriemelen en draaien op het potje is er nog altijd niks gekomen en zet ik hem weer in het bad. Een paar minuten later klinkt het welbekende geluidje weer en zwier ik hem terug op het potje. Aangevuld met de nodige uitleg dat hij kaka moet doen op het potje en dergelijke zit ik mijn zoon aan te staren en in het potje te kijken maar er komt niks …

‘Venteke, moet jij kaka doen?’

‘Jaaaah’

‘Doe maar he, duw maar goed’

‘Jaaaah’

Ondertussen met zijn vingers mannekes aan’t tekenen op de douchewand, alle speelgoedjes van de badrand in het water aan’t duwen … en op de vloer ontstonden er al kleine meertjes …

‘Kamieleke, komt er nu nog iets of niet?’

‘Jaaaah’

‘Ja maar, doe dan iets want zo krijg je koud he’

‘Jaaaah’

En hij produceert 4 druppels pipi … Het was niet wat we verwachtten maar Marie en ik hebben dan maar eventjes geapplaudisseerd en hem geprezen voor de moed en volharding!

Needless to say dat ik de volgende 15 minuten met argusogen in het badwater heb staan staren om te zien of er geen kleine hoopjes in dreven …

Eén reactie to “Pipi in het potje!”

  1. Cindy 15 Okt 08 bij 11:39 am #

    Ge moogt trots zijn… Berre is een jaar ouder dan Kamiel en ik was gisteren euforisch over zijn tweede x kaka in zijn potje. Hij was er trouwens zelf eens trots op… applaus voor zichzelf!

Geef een reactie

