De weergoden vs de Efteling

2 Okt

De weergoden zijn ons niet gunstig gezind. We kijken al zoveel weken uit naar een gezellig dagje Efteling maar nu dat we eindelijk een paar vrije dagen gevonden hadden, speelt het weer een spelletje met ons. Ze voorspelden voor vandaag rotweer en … de zon schijnt hier al de ganse dag. Ze voorspellen voor zaterdag afwisselend zon en wolken – moet ik dat dan geloven en naar Holland rijden of niet?

Ik zou niet graag een ganse dag in de regen willen rondlopen. En iedereen die al eens naar de Efteling geweest is weet dat je met jonge kinderen ongeveer 3/4 van je dag in het Sprookjesbos vertoeft, outdoors dus.

We zullen dus moeten afwachten vrees ik.

Ondertussen kunnen jullie genieten van een paar leuke foto’s uit de ‘oude doos’:

Kamiel vorig jaar in juli toen we naar de Efteling gingen

Marie vs Langnek

Ik wil ook poffertjes …

We are sailing …

Op een grote paddenstoel

Eén reactie to “De weergoden vs de Efteling”

  1. Els 2 Okt 08 bij 6:57 pm #

    Dat de weergoden ons vandaag goed gezind waren, vond ik in het geheel niet erg. We zijn vandaag met onze 350 eerstejaars de hele dag op excursie geweest.
    Ik mocht met 150 van hen mee naar Zammelen (richting Tongeren, Gors-Opleeuw) en daar heeft de zon zich van haar beste kant laten zien.

    Vermist de studenten van de lerarenopleiding zich over de leerlingen ontfermden, konden een collega en ik van groepje naar groepje wandelen en van het glooiende landschap genieten. Het mag ook al eens leuk zijn he…

    Hoop voor jullie dat de Efteling doorgaat. Hou Buienradar.nl maar in de gaten!
    Grts

Geef een reactie

