Bloggen

21 Aug

Het is bijna een ‘must do’ geworden … bloggen. Je wordt bijna elke dag om de oren geslagen met nieuwe blogjes. Ik ben een fervente blog-lurker geworden – heb bijna 15 blogs die ik dagelijks check. En op sommige blogs durf ik mijn schrijverstalenten al eens te botvieren … Inge, Annouk en Sarah weten ondertussen wie ik ben en wat mijn kinderen uitspoken.

En daarom … here it is: mijn blogje! Wie hier informatie zoekt over doping tijdens de Olympische Spelen, Mooi en Meedogenloos, Ignace Crombé en zijn nief lief … sorry wrong blogske. Het zal hier vooral gaan over de dagdagelijkse avonturen van de hoofdpersonages in mijn leven: Marie en Kamiel, oftewel de Mechelmannekes (papa zal ook wel eens over de tong (keyboard) gaan maar da’s gewoon side information).

Dus … geniet ervan om te lezen wat er allemaal gebeurt bij ons thuis. Ik zal ook proberen om zoveel mogelijk fotootjes te posten zodat jullie eens kunnen zien hoe mijn koters er de laatste tijd bijlopen.

2 Reacties to “Bloggen”

  1. Inge 25 Aug 08 bij 10:34 am #

    Eindelijk een blog! Het werd tijd ;o)

    Groetjes

    Inge

  2. maaike 26 Aug 08 bij 8:51 am #

    welkom!
    en zo direct bij wordpress… leuk en eenvoudig om alles goed te kunnen volgen.
    heb je al direct toegevoegd aan mijn blogroll en abonnement 😉

Geef een reactie

